نشست کارکنان ایثارگر بهزیستی با مسئولین بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل ایثارگران شاغل و بازنشسته بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حاج آقا خرم روز ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، تعدادی از مسئولین اداره کل بنیاد شهید ، مدیرکل ، معاونین و کارکنان ایثارگر بهزیستی استان عصر چهارشنبه 1403/5/10 در سالن شهید علی زاده بهزیستی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد /در این نشست، کارکنان ایثارگر مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح ساخته و خواستار چاره‌اندیشی و رفع موارد عنوان شده بودند.

اسماعیل دامیار مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: مفتخریم که تعداد زیادی از همکاران ما در این سازمان از ایثارگران بزرگوار یا خانواده‌های شهداء و جانبازان می‌باشند.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن بیان اینکه همه ما مدیون شهداء و ایثارگران هستیم، گفت: عنصر مبارزه باظلم وتجاوز درتمام جوامع و فرهنگ‌ها امری مقدس وضروری است. از نظر قرآن، رستگاری که هدف و آرزوی اصلی هر انسانی است، با ایثارگری تضمین می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم و با نگاه تکریم و خدمت‌رسانی شایسته به آنان، وظیفه داریم تا در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به نیازهای آنها گام برداریم.

کد خبر 114236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد